Emziren anneler size danışıyorum; oğlum nerdeyse 16 aylık. Bende 5 aylık hamileyim. 5 aydır emiyor yalnız fakat velakin; ilk 3 ay çok akışkan olan sütüm artık gögsümü sıkınca gelmiyor son 2 aydır. Ben sütüm kesildi sandım sol göğsümü vermeyi bıraktım. Yalnız sağ göğsümden de gelmiyor. Ama oğlum 15 dakika bazen daha fazla emiyor. Arkadaşlarıma danıştım süt olmasa emmez diyorlar. Sütün kıvamı yoğunlaşıyor kolostrum olmaya başlıyor o yüzden sıkınca gelmemesi normal diyorlar. Bende iki arada bir derede kaldım. Dün doktora sordum emziriyorum oğlumu hala dedim. O da düşük riskin yok, bebeğin gelişimi iyi emzirebilirsin dedi. Yemene içmene dikkat et güçten düşmeyin dedi. Erkek doktor olduğu için ayrıntı sormaya çekindim açıkçası. Sizler ne düşünüyorsunuz