Kubra1112 Kızlar aranızda doğumdan sonra yarım gün çalışma desteği alan varmı? Yarısını iş yeri yarısını da İŞKUR ödüyor die biliyorum tam askeri ücret ödemesi alınıyor mu alan var mı ?