Merhaba..Kızlarımın arası 32 ay olacak kısmetse. En başından beri onu hazırlamaya çalışıyorum ama pratikteki şeyleri uygulamaya çalışmak çok zor olacak.😇 İlk önce ben hastaneye götürmeme taraftariyim beni öyle görmesini hic istemiyorum,hastaneden çıkınca beni evde bekleyecek. Kardeşinden gelen ufak bir hediye ayarladık,ilk karşılaştıklarında vericez. Bir de ana kucağının içine ufak tefek çikolata gibi şeyler koyucaz sana sürprizi varmis diye.( Benim kızım çok sever böyle şeyleri) Psikolojisini etkilememek en büyük amacim. Eğer bu konuda tecrübesi,bilgisi olan anneler varsa ve tavsiye verirse çok ama çok sevinirim.💜