aaaaaaysegul Kızlar merhaba ikili tarama testi yaptırdık sonucumuz 1/957 çıktı doktor orta riskli Nipt testi öneriyorum dedi daha evvel böyle bi durum yaşayan var mı??
Mehtapca06 aaaaaaysegul benim sadece yaş riskim öyle çıkmıştı bana da fetal test önerdi yaptirmayacagim ama bebeğin diğer değerleri risksiz çıktığı için
litfenama aaaaaaysegul benim düşük çıktı ama biyokimyasalım 1:354 çıktı. Doktor bana önermedi. Ama ben yaptırdım. Düşünmeden durmak zor çünkü.
ikizekiz aaaaaaysegul canim ikili test sonuçların kaç günde çıktı? Rabbim sağlık versin inşallah. Benim de ultrason ölçümleri iyi, bir de ikizler. Genelde kan önermiyorlardi ama doktorum önerdi ben de yaptırdım. Meram içindeyim şimdi.
Kgksdkgk65 aaaaaaysegul Bugün yaşadım. Riskli gebelik uzmanı da baksın sonra bi kan testi var onu yapalım dedi. Test te 5 bin TL dedi. Yaptırmayı düşünmüyorum. Sonucu net öğrensem de bi tedavisi yok, Allah veriyor hayırlısı olsun dedim 🤲
aaaaaaysegul Mehtapca06 benim yaş riskim yok ultrason ölçümlerim güzel çıktı sadece kan testim bu şekilde çıktı benim insan düşünmeden duramıyor tabi ki allah yardımcımız olsun
aaaaaaysegul litfenama peki nasıl yaptırdınız yani süreç nasıl ilerledi sonucunuz nasıl çıktı birde ultrason ölçümlerinizde herhangi bir problem var mıydı acaba
Mehtapca06 aaaaaaysegul ultrason benimde iyi çıktı kanda güzel çıktı kanda ayriyeten yaş riski diye birşey var ondan bahsediyorum ☺️
litfenama aaaaaaysegul ultrason da hiçbir problem yoktu. Burnunu gördük. Ensesi 1.3 dü. Doktor firmayı çağırdı ve hastanede buluştuk. Kanımı aldılar. Hala bekliyorum sonucu.
aaaaaaysegul ikizekiz merhaba ultrason sonucumu doktor aynı gün söyledi zaten kan sonucum üç gün içerisinde çıktı. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ikizekiz aaaaaaysegul amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım inşallah. Aslında ultrason sonucları iyi ve gebelik sonlandirilmayacaksa yaptırmak çok can sıkıcı ama işte insan bir yandan da merak ediyor.
aaaaaaysegul litfenama umarım çok güzel sonuç alırsınız allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin
aaaaaaysegul Kgksdkgk65 oranlar çok düşük çıkıyormuş mesela ben araştırdım 23 kişiye pozitif demişler sadece 1 kişi de çıkmış o yüzden hayırlısı dedim bende yaptırmayı düşünmüyorum zaten üçlü tarama testinde herşey belli oluyormuş rabbim hayırlısı ve sağlıklısını nasip etsin 🌼🌼
aaaaaaysegul Mehtapca06 oranlar çok düşük çıkıyormuş mesela ben araştırdım 23 kişiye pozitif demişler sadece 1 kişi de çıkmış o yüzden hayırlısı dedim bende yaptırmayı düşünmüyorum zaten üçlü tarama testinde herşey belli oluyormuş rabbim hayırlısı ve sağlıklısını nasip etsin 🌼🌼
YeniAnneee06 Kızlar merhaba 1/19 düşük risk dedi doktorum fakat araştırıyorum kimsede 1/19 görmedim herkes1/250 normal falan yazmış bnmki nasıl 1/19 düşük risk oluyor bilen var mı