bebegim42_
Bende 5 aylıkken erken doğum yaptım sonra kürtaj yapıldı 6 ay çocuk olmadı sonra rahim filmi çekildim rahim tüpleri tıkanmış o açıldı ki 2 ay sonra hamile kalabildim sizde rahim filmi çektirin
Şimdi ise serklaj oldum inşAllah bu defa kaybetmem bebeğimi