Kan ilacı kullandığım halde hgb değerlerim 8-9 arasında. Dozu artırınca da yükselmedi. Doktorum bu şekilde doğum tehlikeli diyor takviye yapılacakmış serum ile. Daha önce yaptıran var mı? İşe yarıyor mu? Ve hgb değerimi artırmak için neler yapabilirim? Pekmez falan da içiyorum ama artmıyor