Bursa 13 te erkek, 17 de kız gibi, 19 da başka hastaneye gittim kız, 21 de kendi doktorum kız dedi hocam kesin mi artık dedim kıyafet alıcam dedim daha çok erken kıyafet alman için dedi, zaten doğmamış çocuğa don biçilmez, az daha bekle bence ben 28. Haftamdayım daha almadım bir şey tabi biraz kış bebeği olacağından dolayı kışlık bekliyorum ondan da almadım👍