Arkadaşlar detaylı ultrason ile ilgili bir uyarı ve bilgilendirme yapma ihtiyaci duydum, Bugun Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Antenatal bölümünde doktor Lütfiye Uygur hanıma detaylı ultrason için gittim. Doktor birebir ilgilenmiyor zaten, asiatanlarina baktırıp başında direktif veriyor.. pandemiden dolayi eşleri binadan dahi iceri almıyorlar, ultrason ekranını anneye bile asla göstermiyorlar. Resmen cok afedersiniz deney hayvanı gibi inceleyip gönderdiler. Bir sorun görünmüyor diye kestirip attı doktor hanım. Onun haricinde bebegin gelişimi ile ilgili en ufak bir bilgilendirme yok.. elinize evrak ve ultrason çıktılarını alıp sinirleriniz bozulmuş bir şekilde ayrılmanız cok muhtemel.. İkili ve üçlü tarama testleri için kendi doktorumla görüşüp yaptirmama kararı almıştım, üstüne bir de bunun için küçümsendim.. insanlara cahil muamelesi yapıp üstten bakan bir ekipti malesef hic memnun kalmadım. Özelde detayli ultrason yaptirabilecek kimseye de Zeynep Kamil Antenatal polikliniğine adım atmalarını önermem
Herkese sağlıklı günler..