Merhaba, 24 haftalık hamileyim ve idrar yollarında enfeksiyondan dolayı sef1000 mg günde 2 defa kullanıyorum bir kaç gündür. Benim bünyem mi zayıf yoksa ilaç mı ağır ama çok sersem ediyor ,özellikle gece uykusu hep kabus . Bebek hareketlerinde de azalma var , çok az ve çok derinden hissediyorum .
Var mı aranızda bu ilacı kullanan ? Bu dönemde de hiç antibiyotik kullanmak istemiyordum 😩