HavvaNurr38 Arkadaşlar yenidoğan biberon olarak anne göğsüne daha uyumlu olan biberon almak istiyorum. Philips Avent kullanıp memnun kalan var mı ? Yada hangi markayı önerirsiniz ?
Kamusbuglem HavvaNurr38 kızım 3 yasında aventle büyüttüm bunda hamile oldugumu öğrendiğimde ilk biberonlarını aldım tabi ki avent :)
HavvaNurr38 Kamusbuglem yenidoğan için akış miktarı nasıl aventte damlatma yapıyor mu yoksa anne göğsü gibi çektikçe mi geliyor mama
HavvaNurr38 Dilekleklek wee yi kızımda denedim ama 2 aylıkken göğsümü emmeyi bıraktı birde çok hızlı akıyordu genzine kaçıyordu
Dilekleklek HavvaNurr38 anladim ya her cocuk kendine ozel iste benimki yarik dudak dogdugu icin zaten ememedi yani meme reddi olusturur mu bilmem. Ama hizli akma sorunu yok bizde 0 6 ay almistim hatta yavas geliyordu diye kurdanla biraz esnettim deligi