Ya kızlar dünden beri aklıma takılan bir şey var, 25. Haftada kafası 2 hafta öndeydi şimdi 29a gireceğiz 3 hafta önde. Doktoruma sordum bir problem teşkil eder mi diye henüz fark çok değil bi problem olmaz dedi. Ama biliyorum kendisi son noktaya kadar asla olumsuz konuşmayı sevmez (Bu özelliğini de seviyorum)
Böyle olan var mı başka ? Acaba bu böyle artarak devam mı edecek, normal doğuma engel mi olacak ?