Esrayprk Merhaba 8+3 üm dün aktif bir kanamam oldu parça bile geldi öyle söylim çok korktum doktora gittim hemen doktor bebek iyi rahimde kanama alanıda gözükmüyor dedi şoktayım hala ne kanama yaptıgına dair hiç bilgimiz yok düşük tehlikesi dedi yat dedi yatıyorum zaten bugünde lekelenme şeklinde kahverengi olarak geliyor bu iyi bir şeymi acaba şuan hala korkuyorum
Polenpolen52 Esrayprk canım bır hafta sınra, rahımde nerenın kanadagını gorur doktoe, aynısı oldu bana da , kahverengı olması ıyıye ısaret m etme, daha devam eder bu sekılde sen herseyı doktora soyle allahın ıznıyle sıkıntı olmaz 🤗❤️
ruya-dag1 Bendede olmuştu o haftalar normaldir korkmayın kahve rengiye döndüyse eski kan diyorlar sonrada akmıyor Bidaha zaten ama siz yinede çok dikkat edin ağır kaldırmayın.
Esrayprk ruya-dag1 ayy çok sağolun bebeğe bir şey olucak diye ödüm kopuyorrr o kadar kıymetliki şuan benim için üç tane saglıksız gebelikte sonra rabbime her gün dua ediyorum Allahım saglıklı sohatli kucagıma almayı nasip etsin diye
Esrayprk Polenpolen52 sizindemi kırmızı olarak geldi baya bi bir anda aktı sonra azalmaya başladı bende anlamadım
Polenpolen52 Esrayprk bende parçalı falan degıl de , bir anda geldi , kıpkırmızı , ondan bir saat once muayenedeydım zaten hıcbır sorun yok hersey harıkaydı, bende avmye gectım doktordan, avmde oldu, ogün benım omrumden bes yıl gitti ,
mminikfasulyemm Aynı haftalarda ben de yaşamıştım. İlaç ve iğne vermişti bana da. Daha sonra kahverengi lekelere döndü hatta ara ara geliyor ikili teste bile girdik geçen gün bebiş çok iyi görünüyor ama benim için çok stresli bir süreç 🤦🏻♀️
Esrayprk Polenpolen52 işte benimde öyle oldu muameye gittim doktor öok iyi dedi çıktım bi 10 dk sonra ıslaklık hissettim baltım ki kanama be parçada gelmiş tekrar gittim baltı yine bir sıkıntı tok dedi
Susu_09 Esrayprk her hafta doktor kontrolünden sonra aynı şeyi yaşadım 4 kez hala neden olduğunu bilmiyoruz malesef sürekli yatıyorum
Esrayprk Susu_09 bende sürekli yatıyorum nedeni bellide değil bakalım hakkımızda hayırlısı olsun bebeklerimiz iyi olsunda