AyMeh94 8haftalik ve 13haftalikken yaptrdm ,tüm vücüt ,Şimdi 9aylik olduk bide son hafta gitmeyi pilanliyorum İnŞAllah,zaten ziyan yok,doktorlar hamilelikde tüy çabuk çiktigi icin onermiyor.13haftalikken gitdim en son genital bölge disinda hicbiryermde tüy yok henuz