90 kiloyla kaldım şuan 102 oldum şeker çıktığı dönem dikkat ettim son aylarda saldım gibi oldu 36+4um ,doğuma kadar max 1 2 kg alma sınırı koydum ama malesef canım ne isterse yiyorum :(
Ilk dönemlerde bulantı kusma vs 3 4 kilo veriliyor zaten gerçi bu kilo dediklerim hep şu kaybı da,bence bi diyetisyenle ilerlenirse şahane olur mide kapasitesi büyümeden sağlıklı şeyler yiyerek sadece çocuğa kilo aldıran diyetler var ben zaten 20 kusur hafta afedersiniz kustugum için düzelmeye başladığım an şükredip tamam yaaa yiyorum Amaan dedim ama siz demeyin dikkat edin🥰