mlksermlk 6. Haftada çok sabır duyulur kızım da da böyle olmuştu 8. Haftada duymuştuk. Hatta doktor aklımı çıkarmıştı günlerce ağlamıştım bayram girmişti araya bayram dönüşü kürtaj demişti. Sonra bayram dönüşü kendi doktoruma gittim normal 9. Haftaya kadar yolu var demişti 🤷🏻♀️ 8. Hafta en ideal hafta zaten