Yenibiranneee Mersin’de olup doğumu yaklaşanlar var mııı ? Hangi hastane ve hangi doğum şeklini yapacaksınız. 37. Haftada telaşlar çoğalmıştır 🤷🏻♀️ Ben forum yaşamda epidral normal istiyorum bilgisi olan var mı ilk doğumum👶🏻☺️
MerveeD Yenibiranneee Doğumum yaklasmadı ama bende prenses doğum istiyorum forum yaşama gıdıyorum orda dogum yapacagım kısmet olursa inşallah ❤️🙏
dml33 Yenibiranneee ilk doğumu spinal sezeryan oldum cityde 2. Hamileym yine öyle düşünüyorm aynı hastanede
3033 Yenibiranneee bende prenses doğum istyorum aynı sultan hanıma gidiyorum az kaldı bakalım hakımızda hayırlısı olsun ☺️
Hlyanne Yenibiranneee mersin üniversitesine gidiyorum bugün 37 haftalık olduk 4.doğumum Allah sağlıkla kucağımıza almayı Nasib etsin inşallah
Yenibiranneee MerveeD hadi hayırlısı bakalım bende sultan Çınar çelik e gidiyorum 🤷🏻♀️ Doğum yaklaştıkça korku artıyor
MerveeD Yenibiranneee Bende ilk Sultan hanıma gitmiştim iyi bir doktordu sağolsun 🤗 aynen öyle ben şimdiden korkuyorum nasıl olacak bilmiyorum sağlıkla zamanlı gelsin bebişlerimiz inşallah
Azraasel Bende forum yaşam Gülay hanıma gidiyorum 28+6 bizimde üçüncü doğumum epidural sezeryan olacam 2021 de kasım ayında yeğenimin eşi 2300 yaptı şuan ne kadar bilmiyorum hayırlısı olsun pahalılansada mecbur doğuracaz içimizde kalmayacak😂😂