minigimiz Merhaba kızlar adetimden 4 gün gecti kadın doğuma gittim 4 haftalık gebesin ve kesende oluşmuş dedi boyle kesesi erken görünen var mi henüz kan testıde vermedım beta degerı kac oluyor acaba
Bebekistiyorum000 Benimde dört haftalıklen göründü düşük yaptım dikkat et kendine yorma kendini beta değerin düşük olabilir 2 gün arayla baktırt allah bağışlasın banada dua edebilirmisin 🙏