Bebekistiyorum000 tabiki canim, sey dicem sen 1 gun arayla degil de iki gun yapma bir gun yap yani şöyle. Pazartesi yaptin, sali carsampa yapma persembe yap cunku sperm kalitasi hem hizlaniyomus hemde artiyomus ve kadin yukurtasi 1 2 gun yasiyomus sperm de 1 2 gun yasayabiliyomus yani sen bilirsin hem olgun yumurta ve sperm elde etmis olursun dedim gece ay bende oyleyaptim cunku gebe kaldim ama kimyasal ile sonuclandi sen bilirsin istedigin gibi yap canim rabbim insallah kucagini bos birakmaz🙏🙏🙏🙏🙏