Havvauslu hayır canım yanlış anlamışsınız, 16 haftalık doğum izni süresinde kurumunuzdan almanız gereken maaşı sgk ya tabi çalışansanız devlet ödüyor size. bazen aylık bazen de toplu alabiliyorsunuz mağduriyetler de oluyor yani iyi bişey değil, kurumunuz maaş ödemiyor size bu sürede