Ben 39+4 le nişanım geldi hastaneye bebeğimin suyu az diye yatırıldım ve bunun sonucunda doğumu başlatmak için ipli bir fitil yerleştirdiler bilgisi olan paylaşabilir mi yürüyebilir miyim bununla kaç saat sonra olur acaba doğum ve lütfen bol dua böyle doğum yapan var mı yada bilgisi olan aydınlatırsanız sevinirim