SnaBaykal kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmamış mıydınız? Benim de 2. Gebeliğim bende 28. Haftada olmadı gerekirken uzattım doktora gitmeyi 31 de gittim doktor da kan testi istedi ve dediğiniz gibi inşallah negatiftir dedi yoksa artık iğnenin bir anlamı yok dedi çok şükür negatif çıktı ve ertesi gün iğnemi vuruldum. Pozitif çıksa be anlama geliyor korkumdan soramadım umarım sizin de önemli, halledilmeyecek birşey yoktur