Bayanlar 36+1 haftalık hamileyim bugün kadın doğuma gittim nst çektiler bişey demedi. Bebeğin kilosu 2500 haftası ile uyumlu haftaya tekrar gel dedi ama sinüzit oldum nefes alamıyorum resmen acilden giriş yaptırdım antibiyotik ve parol yazdı hamilelikte kullanabilirsin dedi. Ama antibiyotik kullanabiliyor muyum ne yapayım sizce 🥺