Ben balıkesirliyim ama savaştepede oturuyorum buraya yakın diye de soma medigüne gidiyorum mecburen ama doğumu orda yapıcam altuğ bağcı doktora çok iyi bi doktormuş daha önce bi doktora gitmiştim saliha ezgi miydi neydi beni çok azarlamıştı soru sordugum zaman diger doktorlara bakmadım ama