LeilaNilay Merhaba kizlar 5 haftalik hamileyim dun doktora gitttim kalp atisi henuz duyulmadi 10 gunnen sonra gelirsin dedi doktor.eve geldiyimden beri sancidan óluyorum resmen.cok kotu sancilarm var. Neden ola bilr acaba
tazebiranne_hg04 LeilaNilay hiç düşünmeden doktora gidin sancıların şiddetli olması iyi değil. Evham da yapmayın. Ama mutlaka doktora gidin
ElifKarata LeilaNilay bende 5 hafta 3 günlük hamileyim dün akşam karnımda ağrı mı sancı mı çok fena bişey oldu sabahı zor ettim hala ağrıyor 🤕 bugün de randevum var ben gaz sancısıdır diye düşünüyorum ilk aylar cok oluyormus yine bi doktorunu ara anlat için rahatlamaSa da git istersen kalp atışı ne zaman belli oluyor acaba bende bugün gidicem belli olurmu ki
ayse_22 LeilaNilay canım bende 5. Haftadayım söylediğin gibi ara ara sancım oluyor ama gerçekten adet sancısı gibi doktorumuz çok normal kendini korkutma dedi 3 aya kadar devam ediyormuş adet sancıların kötü geçiyorsa hamilelikte adet görür gibi sancı oluyormuş kendini korkutma 🌸 Ama tabi için rahat edecekse doktora git 😇
Ftynur LeilaNilay Canım bende 5 haftalıkken kalp atışı duyulmadı fakat regl sancısı gibi aşırı sancım vardı her ihtimale karşı progestan yazmıştı ağrın normal diyemem evet bazı ağrılar normal ama aşırısı için bi doktora görün ihmal etme 10 gün uzun bi süreç
Ffnur ElifKarata seninle aynigiz 5+3 az once geldim hastanedn sadece kese gorundu bebek gorunmedi ama
ElifKarata tazebiranne_hg04 mecbur aldım bugüne randevuları doluydu doktorun 2 şubata kadar da beklemek istemedim bugüne boşluk bulunca aldım folıxasit felan verir sağlıklı gebelikmi en azından onu öğrenmiş olurum kan tahlili yapılır sadece test yaptım insallah kalp atışını da duyarım 😊
ElifKarata Melisssssss sağol canım amin cümlemizin ilkten tecrübeliyim de hiç böyle ağrım olmamıştı ilk te her gebelik farklı seyrediyor rabbm hepimizi sağsalim evlatlarına kavuştursun 😍
ElifKarata Ffnur sanrım erken olduğu için gözükmüyor benm ağrımda var bakalm bana ne dicek doktor gözükecek mi 😊
Ffnur ElifKarata ins gorunur seninki☺️henuz cok minik dedi iki hafta sonra gel hem bebegi hem kalp atisini duyariz dedi bakalm