dentin Merhaba hanımlar Gaziantep’te doğumu hangi hastanelerde yaptınız memnun kaldınız mı? Avantajları var mıydı, gebe eğitimi, oda süslemesi, personellerin tavrı nasıldı?
SY2708 Ben Ncr yi düşünüyorum ilk doğum olacağı için tecrübem yok ama bikaç hastane denedikten sonra oraya karar verdim.