Gebeliğimin 33+1. Haftası fakat bebeğimin gelişiminin 36+5 haftasıymış ve plasenta yaşlanması var dedi doktor. Gebelik haftasıyla bebek gelişimi haftasının hangisi geçerli? Bebeğin haftasına göre mi doğum oluyor? Şuan bebeğim güzelce beslenemiyor mu? Yaşayanlar yardım etsin 🥺