Maaaile Benimde 36+2 canim seni isminden taniyorum aynı gidiyoruz en son hastanede yatis vermislerdi sancin vardi sanki . Senden sonra bende ayni oldum yatis verdiler serum bagladilar duzeldim taburcu oldumm su haftaya sezeryan icin gun alicam sen normal mi yapican dogumu