omerim32 Kızlar geceden berı hareker etmıyor cıkolata yıyorum soluma yatıyorum yıne yok !!! Bı saat sonra doktora gıdıcem gıdesıye kadar duramadım sıze sorayım dedım fıkrı olan var mı ne yapmalıyım???!
sareninannesiiiii omerim32 son haftalara yakin oluyomusdiye okumuştum bi yerde yinede doktor a görünmek en dogrusu
omerim32 Aymilanin_kardesi Mervesilam sareninannesiiiii gobegıme bakıyorum sımdı cokcok cok hafıf bı dalgalanma var kendım hıssetmıyorm ama gozumle goruyorum boyle olmuyordu hıx😰 bıde hareket etmek bebegın suyu besık gorevı goruyormus uyuyormus dıye okumustum bı yerde
Ummunur Benimde o haftada hareketsizdi . Ne yaptıysam hareket etmiyordu. Yeri daralmıştı. kendinizi korkutmayın içiniz rahat etsin diye hastane gidin. Sebebi neymiş bize de bilgi verin .
omerim32 Merveikratanem Ummunur sımdı gobek delıgımın orda mınık harekerler hıssettım ama yınede gıdecegım dıktora sızlere yazarım kızlar
omerim32 sareninannesiiiii canım sımdı hastanedeyım cok sukur ıyı dedı doktor gıt gıde yerı daralıyormus kordon falan dolanmıs mı dedım hayırhayır dedı hatta kordon dolansada bısey olmazdı dedı
Gokcen35 omerim32 ben de 33.haftadayım aynı şeyi yaşıyorum dünden beri moralim çok bozuk normalde kıpır kıpırdı. Kafaya taktım