babygeldi ben 58 ile hamile kaldım ilk aylar hiç almadım anlık kilom 73 🐻 30 haftalık oluyorum pazartesi. Şekerim çıkmıştı 15 günlük diyetle ölçtüm normaldi hep. Şimdi de ara ara ölçüyorum normal şişliğim yok boyum kiloyu kaldırıyor 173 boyum psikolojim acayip bozuluyor ama canımın istediğindende ayrı kalamıyorum doktor bana toplam 15 kg üstüne çıkmayalım doğuma kadar dedi 27 de aha 15 kg tamamlanmışım ben napıyım şimdi troid falanda normal. Aslında kilo değil normal ama benim vücudum alışık değil bir ikincisi de isterse 30 kg olsaydım hamile kalmadan önce, kısa sürede hızlı kilo almak zararlı 😪🤦🏼♀️