SaadetBayrak
Benimde 2014 de ilk gebeliğimde çıktı canm oğlumu 36 da aldm kucağıma, şuandada 28 haftalık hamileyim ve tansiyonum yüksek çıkıyor 15-16 çıktığı oluyordu kardiyoloji bölümüne gittim tansiyon aleti al dedi hergün ölçüm yapıyorum ve ilaç yazdı alfamet kullanıyorum ve tuzsuz yiyorum yemekleri bu aralar güzel çıkıyor şükür 12-13 büyük tansiyon küçüğümde 7-8 arası