Peye Merhaba Arkadaşlar nasılsınız 10+2 günlüğüz biz. Her gününümüz aratışmalar ile geçiyor. Sizde durumlar nasıl? Merak ettiğim diğer şey ise en erken kaçıncı haftada cinsiyeti öğrendiniz?
Tanemveannesi_ Peye benim şuan 16+1 ve bundan 2 hafta önce sadece %90 kız dendi 3 lu tarama yapılacakmış orada netleşir dediler bekliyoruz 🥲
ilayy Kesin olarak 16. Haftadan sonra söylüyorlar ama tahmini 12.13. Haftada yapanlarda var çok erken oluyor ama kiminin ki değişmiyor tahmini doğru çıkıyor
Peye Tanemveannesi_ yüksek yüzdeki konuşmuş doktor Allahım sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼💐
Tanemveannesi_ Peye Teşekkür ederiz Allahım hepimizin evladını sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🧡🧡