Aşılı olman çok iyi olmuş eğer bulantı kusman yoksa yeme içmene ve doktorun önerdiği vitaminleri almaya bak, ben 33.haftamda covid oldum ölümden döndüm, hastaneye kaldırıldim oksijen seviyem çok düşüktü sürekli kusmadan beslenemiyordum su bile icemiyordum ateşim 40 larda geziyordu ama benim en büyük dezavantajım aşım hiç yoktu ve gebelik haftam büyüktü. Çok şükür geçti gitti ama çok zordu, beslenebilmek çok önemli.