MunireBa
Bence sıkıntı olmaz diye düşünüyorum, kötü düşünme kötü olmasın bende ilk Pozitif olduğumu duyunca şok olmuştum ya bebeğe bişey olursa diye ama şuana kadar bı sıkıntı yaşamadık sağlığı da yerinde kendini üzme bol bol meyve tüket bol bol su iç geçmiş olsun canım en kısa zamanda toparlanirsin inşallah ❤️