Aysll33 canım gecen sene bende aynısını yaşadım bana sütleri geri göndermek için ilaç verdiler. Dostinex diye 2 tane hap var kutuds reçetesiz verilmiyor zaten. Bana bi tanesini direk hastaneden çıkmadan içirdiler, diğerini de hastane vermişti. İçtikten sonrada şal veya tülbentle göğüslerini bağla demişlerdi. Hiç sorun yaşamadım ama ilaç içmezsen çok ağrın olur. Doğum yaptığın hastaneyle irtibata geç mutlaka bence