Kızlar iki kesem gözüktü ocağın 10nunda kalp atışını duymaya gittiğimizde tek olduğunu söyledi ama onun yanında bişey daha vardı eşim ve ben sorduğumuzda yok bişey orda dedi diğer keseyi sorduğumda kalbi durmuş olabilir yada kese erimiş tir dedi sanki ben tam anlamıyla Bi cevap alamadım bide kalp atışında dışarıya ses vermeyen cihazla dinletti eski Bi cihazmış napayım sizce 😟😭