Sapsikanne Kızlar 2 saat önce nişan geldi geceden beri de adet sancısı gibi sancılarım var hastanedeyim nst ye bağladılar dua edin lütfen hem bir an önce oğluma kavuşmak istiyorum hem de çok korkuyorum
Musabnannesi Sapsikanne korkma sakin ol sen güçlü bir annesin üstesinden gelecek Allahın izniyle evladına kavuşacaksın, bol bol dua et gönlünü ferah tut Allah seninle 😍
Enesinannesiyim Sapsikanne Bol bol dua hem kendine hem bize 🙂Allah bir avazda kurtarsın inşallah… kaçıncı haftadasin
Sapsikanne 39+3 bugün nst bağladılar sancı çıktı doktorumu bekliyorum ve heyecandan sürekli ağlıyorum inşallah çabucak doğururum
Sapsikanne Ergvn evet zaten geceden beri adet sancısı gibi sancım vardı sonra 5 e doğru nişan geldi nst de de çıktı birazdan tekrar bağlayacaklar
AnnelikHayali Sapsikanne sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 güzel haberlerini bekliyoruz. Bir avazda al kucağına.
Zehraspl Sapsikanne bebimde gecen hafta cuma geldi oyle sancilarim var ama daha cok erken bana daha,32 haftaligiz kucguz bu gunde doktor kontrolüm var bakalim ne diycek. Doktor
Sapsikanne Doğum başlamış ama henüz açıklık yok dedi doktor akşamdan önce doğmaz hatta yarına da kalabilir dedi alttan muayene çok geriyor beni inşallah bir an önce olur biter her şey oğlumu alırım kucağıma
Miranmiray Sapsikanne kizz hayirli olsun inşallah benimle aynı durumdaydin bak sen kavusuyorsun ben kaldım 🥺rabbim uardimcin olsun
Sapsikanne Miranmiray amin darısı başına umarım doğum da hızlı ilerler çünkü doktor yarına bile kalabilir dedi