Kızlar 25+2 haftalığız eşimle kan uyuşmazlığımız var. Hamileliğin başından bu yana hiç kanamam olmamıştı. Ama bu gece tuvalete gittiğimde peçete de iğne ucu kadar bir kaç yerde kırmızılıklar gördüm bir daha ki gidişimde nokta kadar oldu .Korktum tabi hiç uyuyamadım şimdi de hiç birşey yok karnımda ağrım sızım da yok sadece bacaklarım ağrıyor regl olacak gibi yarın kendi randevum var doktorumda ama onu beklemeyip acile bir gitsem mi? Bebeğin hareketlerinide hissediyorum.