Minik0222 canım çok geçmiş olsun, ben 37. haftamda yaşadım çok ağır atlatmadım ama doktoruma söylediğim gibi çok acil testler istedi d dimer, crp ve hemogram. D dimer kan pıhtılaşmasıyla ilgiliymiş ve bu lanet hastalığın malüm en büyük derdi. Benim aşırı yükselmişti hemen kan sulandırıcı iğneye başladık ama keske benimde 35. Haftamda olsaydı her şeyde bi hayır var işte. değerimi düşüremiyoruz çocukta gelmiyor hiç istememe rağmen cumartesi sezeryana giricem bu yüzden. Ama sakın korkma benim doktorum aşırı ilgili biri bana çok bilgi verdi covid bebeğe bi zarar vermiyor Allah korusun entübe filan olmazsan ki 35 olmuşsun artık hiçbi şey olmaz sen hafif atlatmaya bak sürekli sıvı al sürekli meyve sık iç, turşu ye, yoğurt ye. Nevresimlerini, havlunu sürekli değiştir. Bi de en önemlisi doktorunla iletişime geç haber ver belki o da test ister senden.