Ozlemimm Buurcuu geçmiş olsun canim ılık bi dus alıp sessiz loş bi ortamda uyumaya çalış yaptırabilirsen biraz masaj yaptır basına
Buurcuu Ozlemimm duş aldım 🙄fayda etmiyor şuan uyuycak ortamda da değilim malesef 😭tşk ederim bilgin için
Sinem52 O baş ağrısı nörolojiye gidip para bayilinca geçiyor canım 😂benimde 1 haftadır aralıklarla ağrıyordu dün gittim muayene etti strese bağlı baş ağrısı kanısına vardı 39. Haftadayim bende demek vücut ister istemez strese giriyo dünden beri ağrımiyo çok şükür ☺☺ parol günde 4 tane icebilirsin dedi varsa minosette olur canım geçmiş olsun
Buurcuu Sinem52 😂😂ay hiç dr gidemem dr gidersem daha kötü olurum ben öyle bi huyum var 😂ne biliym hap yutmaya da korkuyorum birazcık