Merhaba 38+3 olduk. Bugün nstde sancı çıktı ama çok ağrılı sancılarım yoktu. 2 haftadır da sancılarım düzenli aslında. Nişan ya da su gelmesi olmadı 1.5 hafta önce hiç açılmam yoktu. Şu an felaket kasılmam var. 3 ten beri uyuyamıyorum. Bebeğim de çok hareketli ki hareketlerde azalma vardı. Bunlar doğum belirtisi midir sabahı bekleyeyim mi? Hastane 10 dk mesafede arabamız var taksi durağı da karşı çaprazımızda. Son ana kadar bekleyeyim mi ? Yoksa nst ye gideyim mi? Eşim sabah okula gidecek boş yere uyandırmak da istemiyorum.