Merhabalar polikistik overim var doktorumla klomen başlama kararı aldık ama bu süreçte beni ne bekliyor bilmiyorum . Adetin 5. Günü gel dedi 13 ocakta adet oldum 17 ocakta gidicem bilen arkadaşlar varsa klomen tedavisi nasıl ilerliyor ? Herkese yumurta çatlatıcı ilaç veriyorlar mı? Yoksa sadece klomen kullanınca oluyor mu bilgi verebilirseniz çok sevinirim…