daylin1 Arkadaşlar 40+5 oldum sabah 9 da yatışım verildi Hic bı seklde sancım falan yok ,suni sancıyla doğumu başlatmayı düşünüyorlar sizce nasl olur hemen acilmam olur mu yoksa hastaneye gtmesem evde sancımn gelmesini mi beklesem suni sancı alıpta kaç saatte dogurdunuz
ParkAys daylin1 haftaya cumartesi Dogum bekliyoruz ama sanci olmazsa suni sanci denemeyecegim. Ilk gebeligim ve 38 yasindayim. Bende acilma gec olur cunku kaslarim cok dar. Normal doguma uygunsun dedi ama bebegi riske atamam. Oyle bir durumda sezeryan tercih edecegim. Ablam 20 yasinda ilk bebegini suni sanciyla dunyaya getirdi 20 saat suni sanci verdiler acilma yine tam olmadi epey buyuk bir kesiyle normal dogurttular. Kiz 3 ay oturamadi. Tabi bu herkeste farkli olabilir… tercih sizin
tatliayminaninannesi daylin1 40+3 haftalıktım 13 saat suni sancı çektim açılma olmadı sezaryen oldum🤒 herkeste aynı olur mu bilmem ama seçme şansım olsaydı direkt sezaryen olurdum
Aybukemoms daylin1 3 dogumumdada suni sanci verdiler olumlerden dondum kabul etme imkanin varsa ben devlet hastanesinde dogum yaptim secme sansim yoktu ayrica bende41+1de dogum yaptim bekledim sancim gelmedi gecikince plesenta yaslandigi için i cimde parcalandi ve kaziyarak temizlediler yapismisti dogumun 10 kati aci cektim fazla geciktirme
Zadekuzu daylin1 bende ilk dogumumu suni sanci ile yaptim normal sancidan farki yok. Acilmanin olmasi ikinmak icin sanci sart kendi sanciniz yoksa suni sanci mecbur verilmesi gerekiyor zaten. Korkmayin ve deneyin insallah normal dogumla sonuçlanır.
Gizemin-minnakI @daylin1 40+5 artık beklemenizin anlamı yok bebek de riske girer zaten . Kaka yapabilir . Bence gidin . Suni sancı almaktansa ben sezeryan olmayı tercih ederdim sanırım . Çünkü sonu yine sezeryan oluyor genelde .
Hazalcemal Gizemin-minnakI neden böyle dusunuyorsunuz acılması olabilir yazık sezeryan daha zor cidden cok zor sezeryan Rabbım herkesin yardımcısı olsun
Yusuf_alpin_annesi Bende İlk gebeliğim de suni sancı ile Doğurdum sabah. Verdiler akşamına normal doğumumu Yaptım bence suni sancı zor ama. Bebeğin daha çabuk gelmesini. Ve daha çabuk açılma olmasını sağlıyor
Hazalcemal Aybukemoms suni sancıyı cok fazla abartıyorsunuz bence korku vermesek daha iyi olmaz mı mecbur Bi sekılde dogum edecek
Msl_ege daylin1 benim de kendi sancım yoktu kendi sancın basım bilmiyorum kıyaslayamam o yüzden ama suni sancıyla ilk doğum olmasına rağmen 4,5 saatte aldım bebeğimi kucağıma . süreci bayaaaaaaa bi kısaltıyor . hızlandırılmış doğum gibi düşünün . sancın da normal sancıya göre daha sık oluyor . biraz yoruyor ama çabuk bitiyor
Msl_ege minimalannee suyum geldi öyle gittim ben açılma 1 haftadır 1,5 tu , gittiğimde de 1,5 tu . 2 olmadı 2 saat sürdü , 4 e çıkması 2 saat sürdü . 4 ten 10 ,1-2 dk da açıldı 😅😅
Hazalcemal daylin1 bazen bebekler dıskısını yiyor daha fazla beklemeye gerek yok suni sancı korkulacak bir sancı degil ben suni sancıyla dogurdum 4 saatte dogurdum canım korkma Rabbım yardımcın olur ınsallah hıc korkma
Gizemin-minnakI @Hazalcemal kuzenim de böyle doktorla inatlaştı olmak istemedi . Bebek kakasını yaptı . Ben 40. Haftadan sonra beklemeyi riskli buluyorum . Ki açılması varsa orası ayrı ama yok dedi . Açılma yoksa maalesef suni sancıdan sonra gelmeyen bebek gelmiyor ve sezeryanla alınıyor . Bu sefer hem suni sancı hem sezeryan oluyorsun . Bu daha acılı. Ki kaldı ki doğum her anlamda kolay değil . Ne normali ne sezeryanı yani . İkiisde zor . Önemli olan doktorun söylediği bizlerin değil . Doktor ne diyorsa güvenilmeli.
Meleekk daylin1 39+3 de suni sancı aldım 23 saat sancı verdiler. 3 cm de kaldı. Sezeryan a alındım. Tabi herkesin bünyesi vücudu farklı 🥰