13 ocak 2022 de sabah kontrole geldim. 3cm açıklık var dedi doktorum tabi hazır değilim doğuma aniden beni aldı Bi 5 10 dakikalık korku sadece o kadar sürdü zaten. 🥰Doktorum geldi suyumu patlattı su patlama olayı çok güzeldi ılık ılık geldi korkmayın 🥰su patladıktan sonra adet ağrısı kadar ağrı çektim yarım saat sonra hop oğlum doğdu 🥰🥰sonrası kafam tam Bi Leyla molfin yapmışlar bna 😂😂ama o kafam cok güzeldi bebeğimi giydirdiler teyzeler yanıma getirdiler dedim bu benım mi 😂😂benimmiş. Rabbıme şükür olsun hızlı ve bna göre pozitif bir doğum oldu. Pozitif ve hızlı ılerlemesi cok kılo almamaya ve hergun 10 bin adım atmaya borçluyum bnce 💋toplamda 2 dikiş var oda olmayablrdi ama bnm yüzümden yırtık oldu ama hıç mi hiç acı vermedı dıkış.
Bal oğlum Metehan 38+2de dünyaya geldı. Doğumumu Bursa Özel Aritmi Osmangazi Hastanesinde doktorum Adnan Şahin yaptırdı çok çok ilgi alakadan memnun kaldım darısı başınıza arkadaşlarım 💙🧿