Babemom amniyo sıvısı olabilir canim simdi seni uzmek yada korkutmak istemem ama benim 2018 de gebeligimde kanamayla baslamisti surekli kanama yasiyordum sonra yavas yavas ayni sizin dediginiz gibi sıvı geldi akinti sandim sonra dahada artikca doktoruma sordum ve amniyo sıvısıymis ama tabi bu akintida olabilir idrar kaciriyoda olabilirsin ve benim tam hatirlamiyorum ama 13 veya 16 hafta araliginda oldu bu su gelmesi kese yirtigi olusmustu 21+5e kadar dayanabildik erken dogum oldu ve malesef yasayamadi korkma ama olabilir akintida olabilir sen onlemini almaya bak bence doktora gorun suan tekrar hamileyim 22nhaftalik olduk suan oksuruk kusma atesli bi hastalik icindeyim ve kusarken ayni bu sekilde oldu yine ve direk doktorumu aradim zaten hemen cagirdi cok sukur amniyo degilmis bu sefer sende ihmal etme insallah sag saglim bebeklerimizi aliriz kucagimiza