Kızlar karın ağrım var karnımda başlıyor rahmime doğru iniyor sabahtan akşama kadar vardı akşam gittim acile nstye bağladılar 50 çıktı ekranda sonra kağıt kaymış hemşire ağrın var dedi kağıdı düzeltti 15 dk daha yat dedi kağıda geçmemiş dedi bu sefer makine en fazla 10a kadar yükseldi 15 dk sonra geldi aldı gitti doktora verdi doktor ağrın gözükmüyor dedi kan idrar verdirdi kan idrar sonucum çıktı arkalı önlüydü sonuç kağıdım uyuyormuş hemşire aradı sonuç var gelir misiniz diye geldi sadece öne baktı arkasını çevirip bakmadı dahi bir şey yok dedi yatış vereyim dedi bende yatış istemedim ağrım var hala daha neden kaynaklı olabilir dedim bilmiyorum dedi yatış verse ilaçsız serum takacaktı korona arttı zaten kalmak istemedim bu yüzden hala daha karnımda ağrım var ara ara geliyor aynısını yaşayan var mı kızlar sinirlerim çok bozuldu acı çekiyorum resmen ama sebebini bilmiyorum bebeğin hareketlerini gün boyu hissettim bir sorun yoktu onda da