K1a2d3e4r Kızlar 6+2 de cinsel birliktelik sonrası kanama oldu pembe renkte acil olarak hastaneye gittim düşük tehlikesi dediler ilaç ve iğne kullanıyorum 1 hafta sonra gel dediler aranızda bu şekilde yaşayıp atlatan var mı??
Seda5885 K1a2d3e4r ben canım ama hic korkma sakin ol gunde uc litre suyunu mutkaka ic tuvalet haric kalkma hicbir sey olmaz Allhin izniyke
Sema2288 K1a2d3e4r ben de 6 haftalıkken aynı durumu yaşadım, doktor düşük tehdidi dedi iğne ve progestan verdi, şuan 13 haftalık olduk herşey yolunda, sıkma canını birşey olmicak inşallah ☺️
K1a2d3e4r Seda5885 yatıyorum devamlı ama bi korku var içimde bebeği göremiyorum dedi normal dedi ama bilmiyorum
K1a2d3e4r Seda5885 ve kanamam bir kere oldu bakıyorum çoğu kişi kanamam uzun sürdü devamlı oldu diyor
Seda5885 K1a2d3e4r canim kese olusuo bebek oluşmadiysa benimde bir damlaydi sadece dinlenme su ilacla gecti.Kalbini ferah tut sen🥰
[silindi] K1a2d3e4r herkeste değişen bir şey kiminin 1-2 gün sürüyor arkadasımın 2 gün sürmüstü kimi insanda birkac hafta :) bende de öyle olmustu misal. ilacını düzenli kullanıp kendini yormazsan güzelce geciyor cogumuz yasadık canını sıkma ☺️