Lalin89 Magnezyumu gıda takviyesi alanlarda ya da magnezyum içeren ilaç kullananlarda magnezyum fazlalığı oluşabilir. Başlıca bulgular, ishal, karın krampları, yüzde kızarma, idrar kesesinin anormal dolması, bağırsak hareketlerinin durması, aşırı halsizlik, solunum zorluğu ve bulantıdır.
Şöyle bir yazı buldum fazlalıktan kaynaklı da olabilir mi acaba ? Çünkü midemi üşütsem bu kadar kısa sürmezdi