7 haftalık hamileyim ikizlerim var düşük tehlikem vardı bugün doktora gittik hiç bir sorun yok dedi ama bu akşam kahverengi lekelenme oldu sonra afedersiniz lavaboya gittim baktım siyah bir et parçası var şu anda kahverengi lekeler geliyor çok korkuyorum doktoruma mesaj attım dönüş yapmadı acile gitsem çok uzak düşük mü yapıyorum ağrım falan yok