gulsonmez27 Llmrv inanır mısınız ben de bu başlığı açmak istiyordum.Normalde maaştan 1 hafta öncesi yayınlanan e bordro kaç gündür yok.Kimse ne alacağını bilmiyor.Ben sağlıkçıyım hele ki bizim ki tam bir muamma
Llmrv ZEYNEP2025 evet öğretmenim. Uzunca süre bekledim ancak açıldı teşekkür ederim. Talep yoğunluğu fazlaydı. Yüzde 2,5 ve maaş farkı dahil değil sanırım bu ay ?
ZEYNEP2025 Teusa esim memur 6.400 oldugu aciklandi kideme gore degisir mi ucret farki orasini bilemem ama .
Llmrv Teusa 1,5 yıllık öğretmenim. 4865 Aralık maaşım. Bu ay tam 6998 olmuş. Ve buna yüzde 2,5 Luk zam ve maaş farkı dahil değil. Ek dersim de yok belirteyim.
Teusa ZEYNEP2025 4500 alan diyorsunuz zam oranı 0.30. 4500×0.30 = 1350 TL zam. Fark hariç 5850 TL oluyor 6500 değil ek bir ücretten bahsetmiyorsaniz. Ben düz memurum 4500 TL alıyorum tabi son aylar vergi dilimi yüzünden düştü de. Farkla beraber bu ay 6100 alacağım en fazla. Keşke 6500 olsa
Eylul_sare09 Llmrv 487 lira bu ay sendika toplu sozlesme yuzunden veriyor onu onumuzdeki aydan dusunce tam maasiniz ortaya cikar
Llmrv Teusa Bu hesaplama yanlış. Damga vergisi ve gelir vergisi sonucu agi cart curt o da eklenmiş. Tabi herkeste farklı bu miktarlar sanırım.
ZEYNEP2025 Teusa Esim bide gazi belki ordan da fark edebilir ucret bizde bu kadar beklemiyorduk dogrusu .
Llmrv Teusa işte benden geçen ay mesela 800-900 civarı damga vergisi kesilmişti. Agi kaldırılmış. Onun asgari ücret kadarı da eklenmiş. Düz mantık yüzde 30 u nu alip eklemek yeterli değil.