Betulmtn ben de yaptım iki hamileliğimden önce ve Allah’ın izniyle faydasını gördüğümü düşünüyorum. Yumurtlama döneminde içmeyi bırakmanıza gerek yok hamileliğe kötü bir etkisi olmuyor, biri özellikle İbrahim Saraçoğlu na sormuştu ve o da öyle cevap vermiş, baya araştırdım bu konuyu çünkü. Ben de sizin gibi endişelenmiştim baya hamileliğe zarar verir mi diye. Yalnızca hamileliği öğrendiğinizde içmeyi bırakın demiş. Bunun 15 güne tamamlanması tam sonuç almak için önemliymiş. Ama ben de kardeşim de bitmeden sonuç aldık Allah’ın izniyle. İnşallah sizin de öyle olur